Euroma Facebook Canvas

Klant: Euroma / Original Spices
Rol: designer
Jaar: 2018

Original Spices, onderdeel van Euroma, is een luxe kruidenmerk in samenwerking met chefkok Jonnie Boer. Begin 2018 kwamen Euroma en Jonnie Boer met een nieuwe lijn: Essentials, met een luxe zout-, peper- en chilimelange.

Om aandacht aan deze nieuwe lijn te geven hebben we een Canvas advertentie op Facebook ingezet. Met een Canvas advertentie kan je goed een verhaal vertellen en daarom leek het me een geschikt middel voor deze productlancering.

Er was niet heel veel beeldmateriaal beschikbaar, dus met de packshots van de producten heb ik eerst een sfeerbeeld gecreëerd. Dit beeld heb ik als beginbeeld gebruikt in de advertentie. Ik heb ook gebruik gemaakt van meerdere interactieve functies, zoals ’tilt to pan’ en foto carrousels. 

De fan werd op deze manier op een leuke en interactieve wijze voorgesteld aan de nieuwe lijn. Ik kan er nog veel meer over vertellen, maar je kunt het ook zelf bekijken in onderstaande video: